Tisdag

Nu vill jag ha maj och inte april, detta väder gör mig smått galen och den snön som kom igår var inte precis välkommet...
Så typiskt att det ska snöa och slaska som mest då man ska någerst och inte har någon bil. Nog för att bilen hade inte varit rolig att ta ändå men vi tog oss då fram och tillbaka till församlingshemmet. 😊 
Lite blöt om fötterna då man kom hem men annars var det inte så värst jobbigt att gå. 

Skotta har jag då inte gjort, har sagt de flera gånger och säger det igen är så äckligt less att skotta så jag låter det smälta bort istället. 
Vi tar oss då in och ut så. 😜

Igår blev det fix med våran fototavla på alla barn som är med på träffarna och korten blev jätte fina så fick ett kort på gumman som blev såååå bra. Måste förstora det inom en framtid. 😊
Träffarna blir bara mer och mer trevlig då man lärt känna de flesta. Typiskt att det då är sista träffen nästa måndag.. 😞

Idag blir det en tvättar dag då vädret ändå är så grått och trist. Får nog sätta igång med de då gumman ska sova sin lur på förmiddagen, vilket är snart. 😊 
Då gumman vaknat igen får vi se vad som hittas på. 

Nu ska jag klä gumman och göra oss redo för en liten promenad. Bara på med alla vinterkläder igen då det ser ut att vara små kallt ute. Brrrrr!!!

Ha en fin dag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0