Paus ☕

Tar en liten paus i allt stök och bök här hemma. Håller på att tvätta en massa så man kan hänga ut lite kläder då solen steker på för fullt idag. 😊

Har hunnit vara ute på två lite kortare promenader med hundarna, jävligt härligt och ganska varmt faktiskt. Man kan inte annat än bli super glad av detta väder. 

Medan jag dricker lite kaffe tänkte jag kolla på lite ny inredning till toan uppe då jag vill snygga till den lite och bara man byter ut nå saker så kommer det nog bli stor skillnad. Bara som att byta till en snyggare tvättkorg gör nog mycket. Ska väl så småningom om bli nytt tvättställ med bättre förvaring men tills de får man göra det enkelt. 😉

Tvättstugan skulle jag också vilja snygga till då den är ett enda kaos just nu men får väl se hur mycket man hinner med i sommar så kanske man lyckas få med tvättstugan i en liten lucka. 
Gummans rum vill jag börja med nu men det projektet kommer vi nog börja med i juni. 😊

Förr eller senare har vi fixat det mesta. Vi hinner nog de på alla år vi kommer bo i detta hus. 😉

Nu är kaffet klart. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0