Onsdag

Det är fortfarande ljust ute och hur härligt är inte de.? 
Älskar sommartiden förutom att man får böka på med Elisabeth som inte riktigt vill sova fast hon är super trött. Hon hinner ställa sig ett antal gånger så man får dit och lägga ner henne om och om igen tills hon tillslut somnar. 😅

Sen är det ju skönt med ljus ute tidigt på morgonen också då man faktiskt är riktigt less vinterns eviga mörker.

Efter påsken tinar det så otroligt fort och snön försvinner i rekordfart, Asfalten börjar synas nästan överallt så mina icebug får man nog lägga bort tills äckel föret med is kommer tillbaka igen. Är så skönt att traska på asfalt igen.

Vi har inte gjort allt för mycket sen sist jag skrev. Bara de vanliga med städ & tvätt plus en massa bus med lilla hjärtat såklart. Hon är fortfarande snorig men ingen feber så det tackar vi för. 

Nu på kvällskvisten har jag bäddat rent i hennes säng och badat henne så förhoppningsvis somnar hon snart då badet brukar trötta ner henne. 😊 
Marcus är och skottar på klubben så hade tänkt passa på att se nå avsnitt av Vampire Diaries innan han är tillbaka sen blir det ut och kvälls kissa hundarna, Dusch och läggdags efter de då det blir en heldag i Piteå imorgon. Tanden som gett mig smärta från och till i något år nu ska äntligen bort men lär förmodligen önska att den satt kvar då bedövningen släppt. Lär ju göra jävligt ont.!!
Eftersom jag inte har tid förrän vid 3 tiden så tänkte jag och mamma passa på att gå lite i affärer. Perfekt att de även är rea lite här och var så man kanske lyckas fynda sig något. 😊

Elisabeth blir hemma, Gubben har tagit en pappadag så han och gumman får en hel dag tillsammans. 😊 
Han får ta ut några pappadagar lite då och då vilket bara är nyttigt för oss alla. Gumman kan behöva en dag med bara Marcus också. 😜


Från det ena till de andra så är jag något bitter över att inte tagit något kort under påsken men man har njutit av att bara va så att ta kort har inte ens kommit på tanken vilket man ångrar nu.  

Detta är det enda kortet från påsken.
Efterätten jag snörde ihop i lördags den blev så läcker och förbannat god så den fick vara med på en bild.😙

Nu ska jag gå och kolla om gumman somnat och sen mysa mig ner under en filt till vampire.

Ha en fin kväll. 💋









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0