Min lilla. 💕

Febern kom tillbaka igÄr kvÀll sÄ Àn Àr Elisabeth inte piggelin, ingen feber sen imorse nu men hon Àr vÀldigt trött och försöker verkligen hÄlla humöret uppe men hon fÄr helt enkelt sova hur mycket hon vill idag för man vet ju sjÀlv hur det Àr dÄ man Àr sjuk att sova Àr de bÀsta. Vi tog oss sovmorgon till 9 idag efter ett litet skitkalas imorse sÄ prövade jag att hÄlla Henne i famnen och efter en stund somnade hon om och jag likasÄ. Var behövligt för hon har vaknat lite dÄ och dÄ inatt. IkvÀll vill vi inte ha nÄgon feber tillbaka utan vill fÄ tillbaka min lilla virvelvind.
 
Goa gumman hur ska man nĂ„gonsin kunna slĂ€ppa ivĂ€g henne dĂ„ hon blir Ă€ldre, min lilla. 

Hockeyn igĂ„r gjorde att jag fick jĂ€vligt ont i skallen. Guuu sĂ„ spĂ€nnande det var, Marcus kunde inte sitta stil och jag ville inte titta men det blev inget guld iĂ„r men samtidigt Ă€r ett silver jĂ€vligt bra Ă€ndĂ„. 😊 
Inga sura miner hĂ€r inte. 

Annars idag har jag inte gjort ett skit enbart varit ute och handlat en svĂ€ng sen har jag bara tagit de lugnt mĂ„st dock försöka vika ihop nĂ„ tvĂ€tt och kanske starta en. Men snart slutar ju Marcus sĂ„ dĂ„ mĂ„st man ju börja med lite middag. Resten av denna fredag hoppas jag pĂ„ lite fredagsmys till Gotham och nĂ„gon film om man nu klarar av att hĂ„lla sig vaken. 😉

Nae hĂ„ller pĂ„ att somna sĂ„ bĂ€st att röra pĂ„ flĂ€sket innan man blir allt för lat. 

Ha en fin fredag. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0