Måndag

Vilken strålande måndag vi haft idag humöret har varit på topp hela dagen och ännu bättre blev det då solen nu tittat fram. 😄

Det enda tråkiga idag är att de var sista träffen på församlingshemmet med alla mammor och barn men vi avslutade det på bästa sätt med lek, bus och knytkalas. 😊 
Vi får börja komma på något annat att göra på måndagarna hedan efter. Men förhoppningsvis lär vi träffa barnen och mammorna fler gånger. 
10 träffar gick alldeles för fort. 😢

Tur kärnhuset finns på onsdagar så vi får nog he oss dit, det är ett måste. 😊 

Jag gjorde snörde ihop en banoffee pie till knytkalaset dock en liten egen variant med daimgrädde och hallon på toppen då den inte blir lika söt. Är så sjukt gott och sjävklart gjorde jag för mycket så om någon vill komma och fika finns det då. 😉


Detta är typ det som behövs så den är otroligt enkel att göra också. 

Är fortfarande mätt och måst väl snart snöra ihop nå middag då gubben mest troligt är hungrig. Denna dag har gått väldigt fort med andra ord. 

Gårdagen spenderades ju i BB medan karlarna skruvade tog jag och Matilda oss en promenad med barnen och vovvar till glommers fram och åter. 😊 
Mot kvällen blev det middag och hockey hos oss en fin söndag och helg för den delen också. 

Nu hade jag tänkt tvär vila en stund innan man ska upp och börja dona igen. Gumman sover och lär ju göra de ett tag till så bara passa på att tvära vila ögonen. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0