Lördag

Jag och gumman vaknade på ett litet dåligt humör igår båda var ganska trötta och griniga men idag är vi på bra humör. 😊 
Blev så besviken igår att vakna till grått, trist väder då det skulle vara strålande sol men som tur var kom ju solen och det blev helt plösligt blev de jävligt varmt. Underbart skönt!!
Vi har sovit med balkong dörren lite öppet inatt då det hann bli väldigt varmt inne igår. 

Gårdagen hann vi med en lunch på Lappis med mamma, moster och hennes karl idag blir det däremot en dag ute på holmen så håller tummarna att solen vill titta fram även idag. 😊
Jag hade tänkt pimpla och bara njuta av en utedag på ett underbart ställe.
Måst försöka packa i bilen snart så jag får med mig allt. Man måst ju som ha med sig så mycket till lilla gumman. 😃
Det är även så skönt att som igår inte behöva klä gumman lager på lager vilket tar sin tid att he på henne, särskilt nu då hon vägrar vara stila hon är som en hal ål. 😂

Då vi kommer hem ska vi grilla har jag bestämt är ett måste om det är sol ute. Sen får vi väl se vad lördagskvällen har att erbjuda. 😉

Nu dricka upp kaffet och sen börja göra oss redo för en utedag förhoppningsvis i solen. ☀

Ha en fin lördag. 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0