Hej hopp

Känns riktigt skönt med torsdag idag då helgen nu närmar sig och i helgen har vi nog hemma pappan hela helgen så får se vad vi skulle kunna hitta på för kul. Verkar ju då som solen ska titta fram. 😉
Känns trist att vakna till en snöande dag återigen. 

Igår blev det en lugn förmiddag men då lilla gumman vaknade drog vi iväg en sväng på samhället för lite ärenden. 
Efter middagen for vi förbi Ida och Johnny för att se lillkillen, Otroligt liten och sjävklart otroligt söt.😍
 Jag kan inte låta bli att bli bebissjuk och längta efter en till då våran lilla sessa inte är så liten längre. 😊

Efter vi varit där blev det hem och bada tösen och efter hon somnade blev det en stund framför teven tills man själv blev allt för trött.
En lugn och härlig onsdag blev det.

Gumman sover ute i vagnen så jag ska passa på att kolla efter en vårjacka och nya skor, De jag har nu är för små så nya är behövligt. 
Pellets måste jag också försöka hitta energi att bära in sen behöver övervåningen en ragg med dammsugaren. 
Resten av dagen får vi väl se vad vi hittar på för något. 
Detta vädret gör en så slöö så man bara vill ligga i soffan en hel dag men det inget blir ju gjort då precis. 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0