Håll i hatten

Sovmorgon till 10 idag, trodde inte det var sant då jag kollade på klockan och trodde inte vi skulle lyckas somna om där vi halv 7 då gumman bökade på som mest. Men trött var hon ändå för hon la sig ner och små sov då och då innan hon bökade på lite till så drog hon till min famn så tillslut somnade vi om. 😊 
Den sovmorgon tackar vi för. 

Tänka sig så är hon fortfarande lika go & mysig då hon nu är frisk igen, hon lägger ner sitt huvud och bara är underbart goo och man får lägga sina armar om henne utan att hon ska så fort som möjligt göra något annat. Hoppas detta små mys stunder håller i sig. 💕

Annars idag har jag tvättat och stökat på, gumman sover än men lär väl vakna snart då blir det ut på en liten promenad med hundarna och sen är det väl bara ställa sig vid spisen för nå middag. 
Ikväll blir det mest troligt att städa ur bmwn som vi inte hunnit med alls så jag hoppas vi får ut den på blocket efter det också då den bara stått sen gumman kom till världen så bäst att skicka iväg den till någon som använder den istället. 😊 

Har även gjort ett stort steg att anmäla mig till mamma-shape idag så på måndag blir det att köra igång med bättre kost och ett träningsprogram som är gjort för att komma iform efter ens graviditet. 
Känns jävligt bra och är jävligt taggad att förlora kilon och cm plus att Matilda också ska köra detta vilket gör att vi kan peppa varandra. Känns lättare om man är 2 som vill få bort sina gosemagar. 😉
Bara ge järnet så man ser nå resultat och gör att man någon gång når en vikt man är nöjd med. I 30 dagar ska vi köra så bara hitta sitt tjuriga jag och kämpa för att inte ge upp allt för lätt. 

Nu måst vika och hänga nå tvätt innan jag somnar om i soffan igen. Konstigt nog trotts sovmorgon är jag jävligt trött än men snart har vi sommar och sol som ger en lite mer energi än snön som är kvar. 

Ha en fin tisdag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0