De draaar!!

Det blåser en hel del ute, att gå ut på en promenad med vovvarna är inte så värst härligt.
Men den är bortgjord så nu kan man hålla sig inne tills kvälls turen. 😊 
Blåsten gör rent att de gör ont i käften då jag är väldigt öm på kinden. Tack och lov gör det faktiskt inte allt för ont däremot så tar det typ 1 timme att äta då man inte riktigt kan öppna käften. 
Nå godsaker i helgen blir det då inte men det ser jag bara som något positivt. 😜

Har väl inte hänt allt för mycket idag varit en sväng på samhället på förmiddagen fixat lite jobb för i sommar på Konsum faktiskt. 
Fast blir bara 4 veckor då jag hade tänkt jobba varannan vecka kväll och helger. Toppen chema enligt mig. 😊 
Marcus hade ändå inte tänkt ta ut nå mycket semester sen är det ju fint med nå extra pengar och jag sparar föräldrapenning på de. 😄
Var väl 4,5 år sen jag slutade på Konsum så ska bli kul att komma in och jobba lite nu under sommaren. 😉

Känns jävligt bra må jag säga så kan vi kanske unna oss något trevligt i sommar. Kanske en utlandsresa till hösten.? 😉

Nu inväntar jag bara Marcus så man kan börja med någon middag och det är inte de lättaste att komma på något som är lätt tuggat än soppa då men kändes inte så lockande så får bli tacogratäng. 😙
Soppa får det bli imorgon då Marcus ändå ska vara ute på kilver för att vara funktionär på skoter SM. Hade väldigt gärna varit där jag också men hade inte lust att stå där med gumman själv. Blir så bökigt med barnvagn och allt särskilt själv. Jävligt onödigt att Marcus tog på sig de Men de är bara hitta på något annat att göra imorgon.

Nae nu ska jag ringa min jobbnarkoman till pojkvän och höra hur långt bort han är.

Hoppas fredagen varit fin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0