Torsdag


Shit denna vecka har ju gått otroligt fort är ju faktiskt redan fredag imorgon.😊

Glömde handla bröd till frukost igår så jag bakade ihop några stycken imorse  istället. Efter ett mycket snabbt recept som jag hittade på en grupp jag är med i på Facebook. 

Dom blev faktiskt otroligt goda.!

Här är receptet som jag printade. 
Går otroligt fort att snöra ihop, perfekt då man har en liten bebis som vill ha mycket uppmärksamhet och inte vill sitta i en babysittern allt för länge. 


Sen fick jag upp ett städar il så snörde in Elizabeth i bärselen så nu är det städat både uppe och nere, bara toerna kvar men de får jag fixa senare idag. ☺️
Hon somnade efter en stund men sjävklart så fort jag lägger ner hon så vaknar hon till efter en stund. 😒
Så nu är hon återigen vaken och lär ju somna i bilen då vi ska iväg på BVC på en liten kontroll. Ska bli spännande att se hur mycket tösen har växt på 2 veckor samt om hon går upp i vikt som hon ska. 

Vi har även fått tummen ur och äntligen beställt hem tapeter till vardagsrummet då vi båda blev less att de ska se likadant ut sen vi flyttat hit.
Nu ska vi bara komma på vilka tapeter sem ska vara i köket så jag håller på att kolla runt lite efter någon sorts inspiration men det finns ju så mycket fint.
Hallen har Marcus redan en plan på hur vi ska ha det så får se om han lyckas få ihop det någon gång också.
Får hoppas vi kommer in i ett renoverings il nu framöver så huset blir som vi vill ha det. 

Idag kommer jag och Elizabeth flytta över till mamma & vara där till måndag för mamma är som vanligt utomlands så hennes döttrar får vara hemma för att ta hand om Figo & Svante. 

Nu ska jag vara lat tills vi ska fara iväg.

Ha en fin torsdag. 💋
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0