Tisdag

Ungen sover och har gjort de sen 12 så ska nog väcka henne på en liten stund för att ta en promenad med hundarna.
Hon ligger då och drömmer för fullt verkar det som, Min lilla sömntuta. 💜
Medan hon har sovit har jag plockat bort lite startat & hängt lite tvättar och ska nog ta & förbereda nå middag också så de är bara stoppa in i ugnen sen.

Om inte hjärtat jobbar över idag också ska han måla klart panelen sen får vi se om han börjar slipa trappstegen också. 
Jag får tydligen inte hjälpa till, för han tycker jag är så klantig och med de menar han att jag kommer he färg överallt. ☺️
Kan hända men jag vill ju ändå hjälpa till. 😜
Men samtidigt så måste jag ju roa vårat barn så arbetsfördelningen är nog ganska bra ändå.
Medan han sliter får jag mysa med Elizabeth. 

Funderar på om jag och gumman ska följa med mamma & syrran till Umeå på lördag men jag velar ganska mycket så får se hur man skulle ha gjort.
Har ju några dagar på mig att bestämma sig. 

Nu börja gumman röra på sig så hon lär nog vakna till när som helst. 😊

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0