Söndag

Helgerna behöver ju inte gå lika fort som veckorna men det går typ snäppet fortare. 😢

Igår fick jag faktiskt med mig Marcus på en promenad.
Frågade inte ens utan han ville följa med självmant fast jag även sa att jag tänkte gå en bit så vi var och gick i typ 2 timmar. 😊
Var otroligt skönt att röra på sig. 
Vi for upp vid renslakteriet och gick efter skoterleden så gubbarna fick springa lösa en stund också.
Akilles höll typ på att drunkna i sjön som är på bilden, han insåg inte riktigt hur djupt det var så han traskade ju bara i och trodde han skulle nå botten men icket så Marcus fick dra dra upp han.
Pucko hund.!


Sen mot kvällen drog vi ihop en middag med våra vänner och efter de for blev det lite tv mys tills jag inte orkade hålla mig vaken längre. ☺️

Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på men det får man väl se.
Vädret är ju inte precis de bästa men man hittar väl på något ändå.

Känns så otroligt skönt att Elizabeth har börjat gilla att sitta i babysittern lite längre och nu även somnat i Babygungan så när man ska äta kan hon sitta & tjollra på i någon av dessa. 
I början ville hon ju inte sitta alls i gungan men nu somnar hon i den.
Perfekt sätt att få hon att sova för natten då det ska röras hela tiden för då somnar hon som bäst. 👍
Blev ett bra köp tillslut men hon såg nog förmodligen inte så mycket då vi köpte den nu ser hon ju då så mycket mera och älskar att kolla på lampor.

Nae nu ska jag få upp Marcus från sängen så vi kan hitta på något.

Ha en bra söndag.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0