Sömn tuta

Gumman somnade redan efter 8 igår vilket aldrig har hänt så fick byta pyjamas & blöja på henne medan hon sov konstigt nog vakna hon inte då heller.
Men innan jag la mig vakna hon till för lite mat och sen vakna hon vid 4 tiden för mat men somnade om lika fort.
Trodde vi skulle göra en tidig morgon då hon somnade så pass tidigt igår men icket vi låg & sov till halv 12. 😊
Fast hon har ju sjävklart vaknat lite då & då för lite snuttande på bröstet. 
Hon sov inte mycket under dagen så hon var nog väldigt trött igår helt enkelt.
Kändes så tomt att inte ha henne i famnen hela kvällen som jag brukar ha, fick helt enkelt mysa själv till alla tv program. 

Nu sover hon igen så jag har startat igång en tvätt & diskmaskinen plus snört in nå lax i ugnen får bli en liten senare lunch. ☺️


Igår kom resten av tapeterna så nu kan vi sätta igång men tror vi ska spara de till helgen så kanske vi hunnit hitta nå mer tapeter här på samhället. 👍
Gick då otroligt fort att få hem allt tror vi beställde i onsdags & i fredags kom ju lite av sakerna så kom resten igår.
Skönt att man inte behöver vänta i evigheter. 

Nu ska jag kolla om laxen är klar och sen fortsätta stöka på medan gumman sover. 

Hade så bra.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0