Ruskigt

Huvva vill bara ligga ner i ett varmt bad då vädret är skit idag. Fast det är ju som små mysigt att sova till dock. ☺️

Idag har vi varit ut på samhället igen med mammi & återigen blev det lunch ute då mammas kök inte är riktigt klart än men det är så skönt att komma ut lite   särskilt såna hära dagar.
Resten av denna dag ska spenderas inne då vädret ändå är skit.
Försöker få Lillan att sova lite mer då hon inte sovit så mycket nu på eftermiddagen fick dock väcka hon vid 11 tiden så vi kunde ta oss ut någon gång. 😊 Det är skönt med ett barn som vill sova länge om dagarna dock har hon återigen börjat somna sent om kvällarna.
Hon ligger mest bara och tjollra på så efter 10e gången man stopat in tutten i munnen på hon så blir det tyst & hon har somnat fast då är kl typ halv 1. 😜
Men jag har hellre hon vaken längre på kvällarna än att hon ska göra morgon tidigt då man verkligen inte är en morgon människa.
Men man vet ju aldrig då de är så små helt plösligt vill hon stiga upp före fan.

Nu ska jag göra mig nå kaffe och äta lite smulpaj till reprisen av hela Sverige bakar sen om gumman somnat ska jag nog med ta en liten tupplur.
Blev jävligt trött av detta väder.💦


Mammas hårding igår på en promenad med vovvarna. 💜

Ha en fin fredag i det ruskiga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0