Onsdag

Härliga onsdag, vädret är på topp, humöret är toppen så livet känns väldigt enkelt idag. 😊

Kom in för en stund sen från en liten promenad så hundarna fick göra sina behov.
Nog är hösten vacker med alla olika färger.
Är så rogivande att ta en promenad efter gångstigarna vid ringlet.
Vi bor helt enkelt på ett toppen ställe där vi har nära till mysig natur. 


Riktigt mysigt när vädret är bra inte lika trevligt när det är grått & trist ute. 
Skönt att solen kommer med lite värme också nu när kvällarna börjar bli så kalla.
Gumman somnade då när vi var ut men lär nog vakna till snart igen. 

Idag har vi inte så mycket inplanerat förutom ett kalas ikväll.
Ska nog förska gå och handla då kylen ekar tomt.! 
Plus att jag har slut tvättmedel & det går ju inte då tvättmaskinen går varm just nu.

Nu vet jag hur jag vill ha köksbordet så nu ska jag bara se om Marcus godkänner det också. 😊
Men de tror jag.

Nu vakna hjärtat så bäst att springa ner & ta upp henne.

Hade bra idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0