Mörkt

Börjar bli så mörkt om kvällarna nu vilket gör jag som är mörkrädd livrädd varenda gång man ska ut och kvälls kissa pojkarna.
Gör det ju inte bättre att min såkallade livräddare till hund är lika jäkla mörkrädd så om någon skulle överfalla mig som ett monster eller något skulle han förmodligen springa med svansen mellan benen eller dö i hjärtattack.😜
Aragon skulle väl inte bry sig alls utan bara vara han, helt obryd.
Katten har då lyckad skrämma livet på oss ett antal gånger då han varit ute.!
Men snart är väl snön här så det blir lite ljusare i skogen.

Har haft en effektiv dag idag passade faktiskt på att få så mycket som möjligt gjort då gumman tog sin eftermiddags lur så vi hann ut på en liten längre promenad med vovvarna så hon skulle somna sen packade jag upp alla vinterkläder, tvättat Marcus alla arbetskläder och sen var jag lat tills gumman vaknade upp igen. ☺️
Hade tänkt hon skulle få sova ute i vagnen men sjävklart så var de slut ström i babyvakten så hon fick sova inne.
Så typiskt när man väl ska ha den.
Nytt försök imorgon för nu är båda enheterna laddade.

Nu ska jag ta och bada tösen & även förska få mig en liten dusch. 
Sen blir det mys framför teven och försöka få tjoller fian att sova.

Hade. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0