Måndag

Helgen är förbi och vi har inte gjort allt för mycket denna helg iaf inte jag, Marcus har fixat hit ett gammalt garage som kommer bli vårat förråd så nu har vi fyllt lite tomrum på baksidan. ☺️
Sen har han även varit duktig och rensat lite i garaget & även hunnit bygga ihop en liten arbetsbänk.
Tur någon är händig medan jag är lat.☺️

Igår packade vi hela familjen i bilen och drog ut på ett litet äventyr med våra vänner och avslutade de med lite fika vid trollforsen, väldigt trevligt. 
Gumman var snäll hela tiden & trivdes med pappan i bärselen. Lite små gnällig påvägen hem men efter ha dragit iväg årets skitlass så blev hon på bra humör igen. Är ju alltid lite spännande att fara iväg lite längre svängar med Lilltösen. 

Har även fått flytta hem igen efter några dagar hos mamma som hundvakt.
Nu får syrran ta över tills mamma kommer hem. 
Väldigt skönt att få sova hemma inatt fast gumman har sovit så otroligt bra hos mamma. Mycket nytt att se & ta in så hon har varit väldigt trött om kvällarna. 

Delar av våra tapeter kom i torsdags så nu väntar vi bara på resten så mest troligt kommer vi kunna tapetsera vardagsrummet i veckan. 👍
Längtar verkligen tills de är klart så man kan börja packa upp lite mer lådor och he upp saker på väggarna. 😊
Har fortfarande inte hittat något lämpliga tapeter att ha i köket men det kommer väl de med. 

Nu ska jag se om tösen vill sova lite så jag fär stöka på lite här hemma. 😊

Hade fint 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0