Gulligt.!


Blev bara tvungen att beställa hem denna till Lillan då jag tror det ska föreställa en bullterrier så då kunde jag ju inte låta bli.
Plus att den såg så otroligt mysig ut också så nu kan hon se ut som Akilles lite då & då. 😘

Passade på att klicka hem lite underkläder till mig också då hund faaaan har typ tuggat sönder varenda jävla par jag äger.!!!!
Så nu har man ett paket att vänta på, alltid lika trevligt. 😊

Annars nu på eftermiddagen bjöd syrran på middag & efter de tog jag mig en liten promenad med vovvarna.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Marcus ska jobba klart så jag får ut för att handla lite.
Är så otroligt snålt om frukost/kvälls fika här hemma och de hatar jag, man måst ju få äta något då man vaknar annars blir jag ett monster.😁

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0