Go kväll

Redan är snart denna dag över och den har varit riktigt bra. 
Hunnit med ett besök hos BVC plus fikat med några andra mammor.
Riktigt skönt att komma ut lite & träffa fina människor.
Sen var det så härligt att promenera med barnvagnen då vädret varit toppen hela dagen. 😊

Gumman hade då växt till 56cm och vägde 4680 så hon följer sin kurva som hon ska fast hon inte gått upp så jätte mycket sen sist.
Men jag är glad att hon gått upp något iaf.
Nästa gång blir det läkarbesök och se att allt funkar som det ska.

Efter vi fikat klart traskade jag & Matilda till Statoil så jag kunde hämta ut mitt paket från Cubus.
Akilles dressen var så otroligt söt så lär ju klä hon i den jämt. 😜

Har även hunnit bjuda mamma på pizza, har faktiskt varit snäll & gjort de hela veckan nu när hennes kök renoveras för fullt. 

Bmwn blev även besiktad idag och den gick igenom så nu ska den snyggas till lite sen hamnar den på blocket så nu ska någon annan ägare få ha hat/kärlek till den. 😜
Fast nu den senaste tiden har den ju faktiskt varit på min sida och funkat som den ska.
Vi har ju dock inte använt den alls sen vi köpte saaben så likest att he bort den.

Nu ska jag gå och göra upp ett bad åt Lillan så pappan får bada henne.
Sen ska jag nog ta mig ett bad själv innan bb börjar. ☺️

Hoppas eran dag har varit bra.
Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0