Fredag

Wihooo fredagen är här och det är ett strålande väder ute så jag ska mata tösen klart & sen he mig ut på en promenad med vovvarna så kanske gumman somnar så jag kan hjälpa mamma plocka ihop en massa i hennes kök då hon ska göra om hela köket.
Kommer bli otroligt snyggt & lär ju bli kraftigt avis då allt är klart. ☺️
Vi ska även ta hennes spis då våran är lite äldre & jag tycker inte om plattorna på den så blir perfekt då hon ändå ska byta ut allt. 😄

Hon kom ju hem från utlandet igår så jag och en sur Elizabeth for och hämtade henne på busstationen sen for vi ut & lunchade.
Elizabeth blev på bättre humör och somnade så jag fick äta i lugn & ro.
Sjävklart hade hon köpt hem lite till sina barnbarn så gumman fick sig en bil man kan förvara typ leksaker i plus en rolig leksak från Rhodos. 👍
Hon hade även köpt hem en massa godis som jag sjävklart vart tvungen att mumsa i mig. 
Detta eviga sötsuget.!!!

Annars idag har jag inte mycket planerat få se om man har orken till att börja ta bort de gamla tapeterna ikväll så vi får upp det nya någon gång. 
Ska mest troligt åka iväg och tvär rösta idag också, fast jag hatar politik & är inte alls insatt men min röst är väl viktigt ändå.

Gumman hade en vägrar sova dag igår så det slutade med en grinig, tjurig, tjej på kvällen som inte visste vad hon ville men efter ha släppt ut lite gaser trodde jag hon skulle somna men icket, vet inte när hon somna igår ens för hon låg & tjollra på en hel del så tror jag somnade före henne. 
Skit unge, hon har som dåliga dagar varannan dag så jag hoppas hon vill sova idag så mamman kanske får en lugnare kväll. 😉

Hon har då somnat nu så får se om hon fortsätter sova i vagnen. 

Ha en fin fredag.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0