Fredag

Nu när hösten är här så har jag bytt ut mina sommar blommor ute på bron till Ljung istället. 
Blev riktigt fint, dessutom har jag varit dålig på att vattnet dom också så de höll på vissna bort. ☺️


Fixade även lite mer färg i vardagsrummet så det lite höstigt inne också.
Plockade ihop lite smått & gott av det jag hade ute på gården blev fint till ljusen. 🍂🍁

Idag har vi lunchat med min moster och mamma sen for vi ut och gick en sväng med hundarna.
Nu ligger gumman i babygymmet och pratar på. 

Då gubben slutat blir det ut och handla till någon god middag sen vill jag ha fredagsmys men min fina familj. 💕
För nu är det helg.!!

Hoppas eran dag har varit super.
Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0