Brrrr

Var inte alls skönt att gå med hundarna nu på förmiddagen. 
Kylan börjar komma och man har ju inte riktigt hjärnan för att klä sig rätt.
Så bara fram med alla vinterkläder snart då vintern väntar runt hörnet.
Som många redan skrivit överallt så har ju även de första snöflingorna kommit idag. 😔
Kände mig inte alls redo för vintern, sommaren har gått alldeles för fort. 

Igår blev det en latardag hemma.
Vi spelade Bingolotto och såg lite serier.
Sjävklart vann Marcus 100kr, kanske inte den hevigaste vinsten men iaf något 
Sen mitt i allt kom jag på att det var 5år sen igår pappa lämnade oss så vi åkte till graven för att tända ett ljus.
Hade svårt att hålla tårarna tillbaka då Marcus satt ner Elizabeth vid gravstenen, Hon skulle ju sitta i hans famn inte vid hans grav. 
Han håller nog ett vakande öga över alla hans barnbarn. Hon har en morfar, fast en morfar som är i himlen. ❤️
Åren går så fort och mycket hinner hända på alla dessa år.


Nu ska jag klä gumman för att gå & handla så vi får oss någon middag idag sen ska jag dra dammsugaren på en ragg i huset. 

Men det kändes jävligt kallt att gå ut.

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0