Blåsigt.!!!

Helgen har varit toppen. 
Middag på Lappis, spelkväll, mys och bingolottot liten summering på hur den varit. 😄

Blåst har det även gjort så vet inte om man vågar sig ut med barnvagnen sen, vem vet man kanske blåser bort.?
Så typiskt då solen är framme. 


I fredags efter vi ätit på Lappis for vi på färgaffären och fyndade lite färg då de var 50% på all färg så vi kom väldigt billigt undan.
Perfekt då vi ska göra om trappen så i lördags började Marcus grunda panelen i hallen och trappen så nu ska det på färg så då är de klart sen ska trappstegen fixas också men de får ni se när vi är helt färdiga.
Kommer nog bli väldigt snyggt iaf. 

Gumman har ju även hunnit bli 2 månader i lördags, mitt lilla hjärta kommer hinna växa ifrån oss allt för fort.
Känns så overkligt att vi redan haft hon i 2 månader och att hon är så underbar vi fick verkligen en fin dotter som man bara älskar mer & mer för varje dag. 💜
Måste föra över alla bilder på datorn så man kan skicka iväg så vi får en massa bilder att pynta hela huset med. 


Tänka sig att detta är lilla Elizabeth. 💗
Första gången vi såg henne och helt ovetande att de var en liten underbar tös där inne.
Nog längtar man efter en till men de är nå år bort. 😉

Igår hade hon en vara vaken hela dagen plus kvällen dag.
Hon sov väl sammanlagt en timma på hela dagen så jag tänkte ett bad borde ju göra henne trött för men icket de funkade inte heller så jag trodde att tillslut då jag vaggade henne till sömn i famnen att hon äntligen hade somnat för trött var hon.
Så jag la ner henne i sängen då Marcus gick och la sig sen såg jag teve en stund & när jag skulle lägga mig ligger hon & tjollrar på så NEJ hon hade inte somnat för natten denna gången heller så någon gång efter 12 tiden somnade hon och sov till 7 tiden.
Så hon sov hela natten vilket har hänt 1 gång tidigare tror jag.
Så jag blev väldigt chockad när jag vakna av Marcus larm och såg hon fortfarande sov så sött men vaknade till kort efter de för lite mat sen sov vi till 11. 😘

Nu ska jag göra mig nå lunch och skriva ner en handlings lista så vi får oss nå mat i veckan.
Tänkte lyxa till de med tacos idag då jag varit sugen på de väldigt länge. 😊

Hade fint. 💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0