23 September

Hej hopp, sitter och ger ungen nå mat så hon kanske somnar så jag kan börja stöka omkring lite i hemmet.
Framförallt få i mig själv nå mat.

Har varit och kastat lite skräp nu på förmiddagen är ju bra då man har barnvagnen då man kan lasta ganska mycket i korgen under så man slipper bära ihjäl sig då Marcus har bilen.
Sen fick ju hundarna sig en liten promenad också. 😊 2 flugor i en smäll.!!!

Om nu det inte börjar tok snöa som igår då jag for & handla så man höll på att frysa sönder händerna så blir det nog ut på en lite längre promenad sen.
Är så typiskt när man ska vara duktig och GÅ för att handla så börja det snöa sen när jag kom hem blev det soligt & fint. Ghaaa!!!
Toppen planeringen som vanligt.!
Ville bara hoppa in i vagnen utmed gumman som såg ut att ha det väldigt varmt & mysigt.


Mamma var gullig och fyndade 2 väldigt fina fönster lampor på loppisen som var i helgen så jag fick dom för de jag 
" fynda " var glapp i kontakten & livsfarliga så de åkte bort.
Jävla kärring som förmodligen visste att de var skit, kan man ju lika gärna snöra dom så slipper någon som jag elda upp hela huset.
      De nya funkar då fint. 👍😊

Nu har gumman somnat så ska lägga ner henne i bädden som Aragon förtillfälet har ockuperat. 
Dessa djur är överallt.
En morgon då jag skull byta blöja på gumman ligger katten på skötbordet och typ skrämde skiten ur mig.
Han mjauar ju som alltid till då man kommer i närheten,
Hon får då verkligen växa upp i ett Zoo.
 Nae slut svamlat.

Ha en bra tisdag.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0