Torsdag

Marcus står och lagar mat och ungen äter/halv sover så jag passar på att göra ett litet inlägg. 

Inatt har jag äntligen kunnat sova bra och inte vaknat hela tiden sen somnade jag om lika fort efter jag matat gumman.
Vaknade inte ens av Marcus larm imorse vilket jag alltid brukar göra annars Så otroligt skönt.

Idag har vi varit förbi syrran och hälsat på plus fika såklart. ☺️
 Efter vi varit där försökte jag måla men gumman vaknade upp så hann inte göra klart allt.
Får fixa i helgen istället då Marcus är hemma. 
Annars har vi bara myst jag och lilla hjärtat och resten av denna torsdag blir väl att fortsätta mysa framför allt bra som är på teve.

Sen är det ju jävligt skönt att det kommit lite snö på marken tycker det är små mysigt faktiskt och jag längtar till vintern  särskilt nu då gubben fixat sig en skoter så detta år blir det ut och åka skoter men först måste vi ju hitta oss en vettig pulka. 😊

Nu ska jag gå och se hur det går i köket för jag håller på att hungra ihjäl.

Ha en fin torsdags kväll. 💋





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0