Torsdag

Håller typ på att somna blev jävligt trött då jag satt mig ner i soffan. Gumman ligger och pratar med hennes stora blomma vet inte riktigt vad hon säger men det låter då viktigt. 😜

Elisabeth har sovit hela natten, vaknade vid halv 7 och ville ha mat och vid 9 sen sovde vi till halv 12. 😀
Var väldigt skönt och det kändes som det behövdes då gumman somnade ganska sent igår. 

Idag for vi ut lite senare på våran promenad. Det är faktiskt mycket mysigare då solen börjar gå ner, blir så mysigt & behagligt sken. 😊


Vi var ute i 1 1/2 timme ungefär tur nog så blåste det nästan inget heller så vi slapp blåsa bort. 
Blåst har det då gjort inatt så jag har vaknat några gånger & trott att huset skull blåsa bort. 

Ikväll kommer min bror med familj så hela helgen blir att spendera med dom ska bli så otroligt roligt och se hur mycket Leia har växt.
Nu pratar hon ju för fullt, hon är ju snart 2år stor tjejen. 😄

Nu ska jag se om gumman vill sova en stund för hon vakna ju sjävklart vid Marcus jobb och var vaken resten av vägen så hon har inte sovit nå länge.
Vill hon inte sova så får vi busa i gymmet. 

Ha en fortsatt fin torsdag.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0