Tisdag

Hej å hå snart är denna onsdagen över.
Fick börja dagen med en liten ofrivillig löptur då mamma glömde låsa dörren och Akilles öppna den såklart så han smet ju då han väl  fick chansen så var bara he sig ut för att leta han men som tur var hann han inte allt för långt bort.! 
Fick dock lite panik då en lastbil kom typ i 100 efter vägen så trodde Akilles skulle bli påkörd men de gick bra som tur var. 😊
Då han såg mig kom han då, tur den hunden lyssnar hade det varit Aragon hade jag fått söka han hela dagen för han lyssnar när han själv vill.
Men en löptur och panikattack gjorde mig då väldigt pigg. 😜

Annars så har jag lunchat med mamma, grundmålat trappen och faktiskt även bakat. Fått igång nå bakar il så blev lite olika kakor, går ju fortast att göra.
Gumman har varit snäll och suttit och tittat på dock hann jag inte klart med målningen då hon blev less så ska försöka göra klart imorgon då hon sover så trappen blir klar.


Måste ju även få visa dessa gulliga mini uggs som mamma hade shoppat i Umeå till gumman passar ju perfekt nu när det börjar bli kallt.
Bebis skor är ju så otroligt söta.

Nu ska jag fortsätta glo på bb.

Hade
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0