Tisdag

Vi började dagen med lite frukost sen drog vi ut med vagnen & vovvarna på en långpromenad på ungefär 2 timmar.
Man glömmer som bort tiden då man har musik i öronen och när det är så otroligt skönt ute. 😊
Gumman sov till stallet men resten av promenaden låg hon vaken och titta sig omkring. 
Nu har hon somnat igen och förhoppningsvis sover hon en stund så hon inte är övertrött & grinig sen.

Att sova i vagnen är så olika ibland kan hon sova i den några timmar & ibland som idag bara en kort stund men som tur är blir hon ju då inte sur över att få ligga i vagnen & vara vaken så man kan gå lite längre promenader. 😉

Nu känns det faktiskt okej att sitta i soffan & vara lat, trötta hundar har jag då också. 

Igår blev ju våran älskade dotter 3 månader, dessa 3 månader har varit de bästa i mitt liv. 
Så mycket glädje & lycka denna tös ger oss går inte beskriva men hon är verkligen världens finaste. ❤️


Att skaffa barn & vara helt ovetande att vi skulle få våran älskade dotter Elisabeth som ger oss ett liv värt att leva för, att ge oss glädje & styrka då vi känner oss nere för bara att se på henne gör mig till världens gladaste, man smälter av kärlek & lycka.
Svårt att förstå att man kan älska henne så otroligt mycket redan då hon låg i magen.
Hon är verkligen det bästa som hänt oss 

Nu ska jag se reprisen på tillsammans mot cancer och förmodligen lipa mig igenom hela programmet.
Äckliga, vidriga sjukdom som tar det finaste människorna ifrån oss och gör så att de lämnas ett väldigt stort tomrum kvar för oss anhöriga att leva med.

Fuck cancer.!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0