Tisdag

Vi sitter och kollar på Ellen och jag dricker lite kaffe medan gumman dreglar lite.
Vi blev väckte av pappan i huset då han kom hem på lunch. 😊 Vi kanske borde försöka vakna tidigare någon dag. 
Men samtidigt är det ju så skönt att sova. 


Idag har vi inte så mycket inplanerat kanske man skulle ha bakat, tagit en promenad eller bara vara vi får se vad vi hittar på. ☺️

Gumman börjar då bli trött så förhoppningsvis tar hon sig en liten tupplur så då kan jag nog faktiskt baka lite sen när hon vaknat blir det nog en prommis, jo så får det nog bli så bara kolla efter lite recept & se om man hittar nå smarrigt men enkelt att snöra ihop. 🍪🍰

Akilles ville jag kasta ut inatt då han gav mig en sidekick rakt i mitt bröst som var sprängfylld med mjölk.!!!
Tog så sjukt ont att jag bara ville gråta, han åkte då ner från sängen iaf. 👿
Nästa hund ska nog inte få sova i sängen alls, då Akilles tar sån jävla plats var ju dumt att han som valp fick sova ovanför våra huvuden för nu ska han ju ligga längst upp så antingen har man ett snarkande ansikte eller en röv i sitt face. 
Grymt mysigt.! 
Gumman sover ju i sin spjälsäng utmed mig fast på morgonen tar jag över henne till sängen. 

Nu har Lillan somnat så bäst att sätta igång då man har fria händer. 

Hade fint.! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0