Söndag

Hejhej söndag idag och väldigt trist väder ute så det blir nog en inne dag för oss.
Har startat en tvätt & stökat undan lite här hemma & väntar på att tösen ska somna helt så jag kan ta mig ett litet bad.
Kändes otroligt skönt att bara mysa sig ner i ett varmt bad då de är grått & trist ute. 🛀

Gubben for iväg och la om nå däck så han lär väl vara borta en stund.

Valde att stanna hemma i helgen kändes jobbigt att åka bil halva lördagen och även åka väldigt trångt så vi stannade hemma vilket var rätt beslut för vi har haft en bra helg hittills. 😊
I fredags var vi bara hemma och tog de lugnt framför teven.
Igår så for jag och gubben ut för lite lunch på samhället var faktiskt riktigt mysigt sen fick vi besök av svärmor & svärfar.
Mot kvällen styrde vi ihop tacos hos Matilda och Frans. 😊

Vi har ju som börjat om att spela Bingolotto i väntan på stor vinst, större än 100kr som vi vunnit de senaste gångerna. 😜
På något sätt är det faktiskt mysigt att sitta och spela Bingolotto, ett trevligt söndags nöje.
Vi börjar väl bli gamla. 

Nu ska jag gå och fixa mig ett bad. 😊

Ha en fin söndag.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0