Onsdag



Gumman sitter och pratar med giraffen samtidigt som hon försöker äta upp hennes fingrar.

Jag väntar på att Marcus ska sluta jobba så jag får he mig ut på en prommis med vovvarna så får han passa Lillan och göra mat. 😉

Lyckades faktiskt hitta mig ett par vinterskor på ellos. Passade perfekt då jag fick halva priset på dyraste varan sen hade det frakt fritt och även 4st fina handdukar på köpet vilket är behövligt. 
Hittade nå fina sängkläder också som jag klickade hem, plus att jag beställde ett extra sett handdukar då det var billigare så kom billigt undan. 😊

Skönt att ha fixat sig nå skor som inte var farligt dyra heller & med rea på de kan ju inte bli så mycket bättre. 

Nu ligger gumman och pratar i sömnen, trodde hon pratade med mig men hon sover. 
Go unge. 💕

Nae måste kolla potatisen som kokar för fullt.
Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0