Onsdag

Härliga onsdag, vilket väder det är ute ser otroligt härligt ut så jag ska snart klä Lill hjärtat och he mig ut på en promenad med vovvarna. ☺️
Sen efter lunch ska jag nog ta mig en promenad till affären och handla lite.
Funderar på att baka någon rolig halloween bakelse till helgen så måst ut och kolla efter lite bakgrejor också. 😉
Sen om nu lilla gumman sover då vi handlat klart tänkte jag ta mig en liten längre väg hem så man få sig lite motion vilket har varit dåligt om ett tag. 😁

Igår gjorde jag plättar till middag något vi inte ätit på evigheter dumt nog för det är ju faktiskt otroligt gott ändå.
Sen med de som blev över blir dagens middag fast kreps istället. 👍


Nae nu måste jag klä gumman så vi hinner ut innan gubben kommer hem på lunch tänkte fixa nå mat till han så han slipper börja laga något.
Ibland är jag faktiskt jävligt snäll, eller oftast är jag ju de. 😄

Ha en fin dag hörni.! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0