Onsdag

Tjohej, halva veckan har gått fast vi inte gjort allt för mycket. Undra om tiden går ännu fortare när man skaffat sig mer barn??

Trodde vi skulle göra en tidig morgon idag då gumman ätit 2 gånger inatt en tidigt på morgonen. 
Vid 7 tiden var det dax igen så klev upp efter hon ätit, bytte blöja och la ner hon utmed mig.
Hon låg då och tjollrade på som hon brukar göra ibland  innan hon sommar men efte en kort stund börja det braka på i blöjan så var bara upp och byta igen. Sen när vi var klar med det och var redo för sängen igen så spottar hon sjävklart ner tutten i toan....suck!!!
Dessutom gillar hon som bara den också så tänkte detta är kört men prövade lägga ner hon igen så vi somnade faktiskt om men vid 10 var hon igång igen så då steg vi upp. ☺️
Så en tidig morgon slapp vi eller snarare jag. 

Var ut på samhället igår med mamma och fyndade lite julpynt på Elkedjan & då fynda jag verkligen, fick 2 adventsljusstakar som kostat 649kr st för 25kr st så blev överlycklig för det är något jag inte har i julpynts väg. 😄
Köpte även lite till så allt som allt gick på 100kr.
Älskar då man hittar saker som oftast är svinigt dyrt som helt plösligt är skit billiga. 👍
Nu längtar jag tills det är dax för att julpynta särskilt nu när man bor i hus. 
Borde ju vara lagligt att få börja snart typ i början av november. 

Annars idag blir det nog att tvätta, promenad och sen vara lat ett tag.
Hade tänkt lyxa till det med en go middag sen ikväll, det är ju ändå onsdag så. 😉

Måste bara få säga att Liberos nya stil på blöjorna är väldigt häftiga så nu är det ju typ roligt att byta blöja. 😜



Tummen upp för dessa. ☺️

Nu ska jag busa med gumman tills hon ska sova igen. 

Ha en fin dag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0