Måndag

Så äckligt obehagligt med alla dessa inbrott som varit under helgen.
Trodde de skulle vara över nu och blir ju inte mindre obehagligt då det var på granngatorna. 😰 
Sånhär gånger är det skönt med hundar som skäller för minsta lilla ljudet de hör.
Usch, lider verkligen med de som drabbas man ska ju få känna sig trygg i sitt eget hem.
Teven fick då vara på hela natten för jag hatar att vakna mitt inatten och de är knäppt tyst i huset för då ligger jag och inbillar mig en massa och tro mig höra någon som är på altanen och går..
Blir nog som många andra att skaffa larm då det bara blir mer inbrott för varje år. Tragiskt.! 
Sånhär gånger var det skönt att bo i lägenhet.
Nu får även gärna snön komma så kvällarna blir lite ljusare.

Annars har det ju redan hunnit bli måndag & ny vecka.
Jag försöker komma på vad man skulle ha hittat på idag om man skulle ha städat lite och sen ut och gå en sväng eller om man bara skulle vara lat fast bara de kändes jobbigt så det blir nog en städar dag.
Gumman har då däckat i min famn så ska nog lägga ner henne i liggdelen som Aragon tydligen har ockuperat så man kan starta en tvätt. 😊

Nae starta en tvätt, äta lite lunch sen städa lite. 

Hade fint.! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0