Måndag

Denna dag har verkligen gått väldigt fort kan ju bero på att vi sov till halv 12 idag men det var behövligt för oss båda. 😊
Mitt paket från ellos hade kommit idag  så jag packade ner tösen i vagnen och tog mig en promenad, passade på att handla lite också. 
Då vi kom hem skottade jag gården lite.  Faktiskt ser jag framemot att skotta gården i vinter är ju bara bra att röra på sig. 👍
Plus att de är ju som ett litet träningspass vilket är välbehövligt då man har lite kilon som ska bort.

Medan lilla hjärtat sov ute i vagnen har jag tvättat lite men hon vaknade en kort stund efter de så vi har myst lite.
Nu ligger hon i gymmet och pratar på för fullt. 😊

Blev faktiskt jävligt nöjd över mina skor som jag beställde de var otroligt sköna så ska inviga de då jag ska ut med vovvarna. 
Är ju så otroligt svårt att veta om de ska passa då man beställer men skorna satt som ett smäck på mina fötter. 

Nu ska jag dricka lite kaffe sen ta och hänga upp tvätten. 😊

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0