Lyxigt

Jag har lyxen att fortfarande ha en liten bebis som sover än. Väldigt skönt att vi fick en sån fin tjej som älskar att sova på morgonen så lilla jag slipper vara trött konstant. ☺️
Detta lär ju förmodligen vända då hon blivit lite äldre så därför njuter jag lite extra nu.
Jag har däremot varit vaken en liten stund fast ligger fortfarande kvar i sängen. Ska väl snart försöka ta mig upp och göra mig nå kaffe så man startar igång denna fredag ordentligt. 

Vill riktigt inte stiga upp för att se vad de är för väder dock. Sen har jag ju även en gård att skotta och om det regnar ute nu betyder det ju att snön kommer vara äckligt tung.
Men som sagt då får man sig ett litet träningspass på köpet. 👍

Typiskt att denna snön som kommit lär försvinna ganska fort om det ska vara plusgrader hela helgen plus regn på de.
Blääää.

Nae nu ska jag stiga upp och börja denna dagen någon gång.
Hundarna tycker då vi ska stiga upp. 😜

Ha en en fin fredag.! 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0