Inne dag

Idag kör vi en inne dag hade tänkt ut och promenera men det kändes inte lägligt då de är lättare snöstorm ute.
Jag har då ändå fått mig lite friskluft då jag varit ut med gubbarna på en promenad. ☺️

Inne dag betyder ju städar dag så håller på att tvätta och ska ta tag i toan snart men behövde mig lite lunch så tog mig en liten paus.
Gumman sover så sött så ska försöka få så mycket som möjligt städat. 
Igår låg vi och myste i soffan då även mamman i huset var trött plus att hon inte sov så länge som hon brukade så vi somnade efter en stund i soffan & vaknade då Marcus kom hem från jobbet.
Är så mysigt att ligga & hålla om henne, tiden stannar som upp för en stund. ❤️

Torsdag har det ju också hunnit att bli, snart helg igen med andra ord. ☺️
Otroligt skönt.
Gubben berätta igår att han fixat en skoterpulka till jag, Lill hjärtat och sjävklart vovvarna så nu längtar jag verkligen till vintern börjar på riktigt så vi kan he oss ut på en massa skoterutflykter. 😄
Har aldrig längtat så mycket till vintern som iår. 

Dock så lär ju denna snö försvinna i helgen då det tydligen ska vara plusgrader. 😩
Så bara se framemot is & slask.!!!
Är ju perfekt då det är skoterns dag i helgen också.

Nae nu måste jag fortsätta att städa så något blir gjort. 

Hade fint.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0