Härliga fredag.!


Mysigt att det kommit lite snö inatt så nu blir kvällarna mycket ljusare plus att det är så mysigt på något sätt.
Marcus var tidig iår med att byta till vinterdäck så vi behöver inte ha panik som säkert många andra har idag att det snöat.

Klädde gumman och for ut på en liten promenad med vovvarna, trodde de skulle vara mycket jobbigare än vad de var att gå med barnvagnen så var faktiskt skönt med en prommis. ☺️
Gumman somnade och sover då än så jag ska ta och tvär städa övervåningen och sen tror jag att soffan lät skönast idag. 
Kändes jobbigt att måla så det får nog bli helg göra istället. 


Måste även försöka hitta mig nå vettiga vinterskor så man slipper frysa om fötterna.

Såg att jag skrivit tisdag i ett inlägg då det var onsdag så går det när man inte alls har koll på vilken dag de är längre.
Varför ska dagarna gå så fort då man fått barn.??
Veckorna går så otroligt fort de är som bara måndag & fredag sen de andra dagarna hinner man inte med. 

Nu ska jag dricka kaffe sen dra en ragg med damsugaren. 

Ha en fin dag.! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0