Goddag

Har en dotter som är på ett strålande humör hon sitter i babysittern & pratar med en bamse nalle medan jag äter lite frukost. ☺️
Idag sov vi inte bort hela dagen då gumman drog iväg ett litet skitkalas så vi steg upp vid 9 tiden kanske inte så tidigt men tidigare än vad vi brukar iaf. 
På en stund ska jag klä ungen och he mig ut och gå en prommis så hundarna också blir nöjda. 
Såg dock väldigt kallt ute då de är lite frost överallt. ❄️
Men vi får klä på oss lite mera helt enkelt.

Sen blir det mest troligt att fara ut med mamma på samhället en sväng tänkte upp på BVC och väga Elizabeth också så hon går upp i vikt då nästa besök är någon vecka bort. 

Mamma ville ta med Elizabeth igår då hon skulle ut med hundarna så passade jag och gubben på att fara ut & handla.
Det kändes faktiskt väldigt tomt utan henne fast hon bara var borta 1 timme så saknade jag henne väldigt mycket. 
Fick ju vänta på Marcus också innan han hade slutat så kände mig helt plösligt väldigt ensam.
Man är ju lite fjantig ändå. 😜

Nu ska vi klä oss och he oss ut på en promenad så får vi se om tösen somnar.

Ha en fin fredag.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0