God Natt 🌙

Pappan i huset skulle tydligen ha en nörd kvÀll och spela sÄ jag och gumman har lagt oss.
Lilla HjÀrtat borde ha sovit för lÀnge sen men tjurig som hon Àr vill hon inte somna nÀr jag vill att hon ska de eller snarare tycker att hon ska. Men Àr ju lite svÄrt att styra hennes sovtider dÄ hon Àr sÄ pass liten Àn.
Nu hoppas jag att tösen sover hela natten dÀremot.

Gumman har dĂ„ visat idag att hon kan skrika dĂ„ vi haft ett skrik il pĂ„ eftermiddagen dĂ„ inget dög men var nog ett magknip som spökade sant övertrötthet dĂ„ hon inte sovit mycket alls idag. 
Men hon blev dĂ„ pĂ„ bĂ€ttre humör dĂ„ Marcus kom hem, resten av kvĂ€llen har hon varit sig sjĂ€lv lugn & vĂ€ldigt pratsam. 😊

Nu har gumman somnat och jag ska nog göra desamma sÄ man fÄr nÄgot gjort imorgon tÀnke vi skulle försöka ha en effektiv dag dock lÀr ju Marcus sitta uppe hela kvÀllen sÄ lÀr ju fÄ slita upp han.

Nae natti natti pĂ„ er. 😘



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0