Fredag

Yeeeey, fredag idag och halloween tror jag eller är det imorgon? 🎃
Ja jag har ingen aning faktisk men hur som hellst är det då snart helg. 😊
Lill hjärtat ligger och sover än medan jag steg upp vid 9. Dock måste jag väcka henne snart för idag ska hon få sin första spruta och jag gruvar mig jävligt mycket. 😢
Men det kommer nog gå bra och håller tummarna att hon inte blir sjuk för visa sprutor blir de ju lite små förkylda av. 

Sen blir det att spendera dagen med familjen så får se vad som hittas på.
Ska nog även försöka hinna med en promenad också plus att jag ska göra klart lite fyllningar till mina bakelser/mini tårtor jag hade tänkt göra till imorgon. 

Nu ska jag starta en tvätt och göra mig själv klar sen väcka gumman. 

Ha en fin fredag alla. 💋






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0