Effektiv dag

Det positiva med att gumman är vaken länge är att hon sover bra på dagen så medan hon sovit har jag städat övervåningen, bytt sänkläder och tvättat. Medan jag gjorde de stökade Marcus bort saker i garaget och utemöblerna på altan. Efter de for vi ut till klubben flyttade på lite skrot.

Nu sitter jag i soffan och matar Elizabeth och väntar på att få hämta Marcus då han for till Josef för att se hockey.
Sen ska jag väl försöka snöra ihop någon middag & resten av kvällen blir väl att tillbringa framför teven till någon film. 😊

Nu ska jag dricka lite kaffe och se om gumman ska fortsätta att sova då hon ät sover just nu. 
Blev jävligt trött på de också, att amma kan vara ett riktigt sömnpiller ibland.

Hoppas lördagen har varit bra.
Ha en fin kväll. ✌️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0