Baksidag

Inte för mig men för Marcus då han var ute och roade sig igår då de hade fest på klubben.
Jag och gumman for över till mamma & blev bjuden på middag.
Även moster & hennes man var där så vi var där ett tag tills gumman blev trött.
Gubben chockade mig och kom hem innan jag hade lagt mig så vi gick och la oss ganska tidigt igår. ☺️
Så helt okej lördag.

Idag har vi bara varit lata och mest spenderat våran söndag i soffan.
Vi har just sett klart en film och Lill hjärtat har redan somnat.
Blev jävligt trött jag också fast jag sov en stund i eftermiddag då gumman hade en liten sovstund men den var inte så lång.
Kanske för bli en tidig kväll idag för mig också.

Gumman har även vänt sig från mage till  rygg idag vilket var första gången så hon börjar inte vara så liten längre. 
Blev då en väldigt stolt mamma och ju mer framsteg hon gör ju stoltare blir man ju. 😊
Allt går så fort i de små livens utveckling 

I fredags hände även något som inte får hända, låg på soffan och höll henne ovanför mig och vi tjollrade på tills hon spydde mig rakt i munen. 😱
Kan ju inte påstå att det var nå gott precis och jag höll verkligen på att spy.
Så mådde väldigt illa där ett tag men skit ungen var då på ett strålande humör. 😜 Då hade man lärt sig lite av de.
Blääää.!!


Gumman leker för fullt i gymmet om dagarna det är så rogivande att sitta utmed då hon pratar med alla djuren. Tur det finns något att roa henne då hon blir less sin mamma. 👍

Imorgon måste vi ta tag i och skotta gården då det kommit lite snö inatt men ingen av jag och Marcus har orkat ta fram någon snöräv idag  så jag tänkte ta tag i de imorgon då det kanske snöar inatt också. 😊

Nu vakna tösen igen så ska ge henne lite mat sen får man ju se om hon somnar om sen för jag vill gå och lägga mig. 

Hoppas eran helg har varit bra. 💕
Hade 




Kommentarer
Postat av: Annica

haha skulle vilja se din reaktion när hon spydde ;) hehehhe :P PÅ fredag kommer jag nog till arvids om mamma och pappa ska vara hemma, ska vi ses?? :)

Svar: Haha ja det tror jag säkert du hade velat göra, 😜
Ja det vill jag gärna göra. ☺️❤️
Thea

2014-10-20 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0