2 månaderskontroll

Gick ju hur bra som hellst på hennes kontroll fast hon är ju snart 3 månader men allt såg då bra ut vilket är skönt att höra. 😊
Som mamma är man nog alltid nojig över att det ska vara något men eftersom hon oftast är på ett strålande humör måste de betyda att hon mår bra hon följer då sin kurva riktigt fint vilket också är väldigt skönt. 😄
Nästa gång blir det att ge henne en spruta och jag gruvar mig redan.
Men det ska nog gå bra det med.

Idag ställde jag faktiskt väckaren så vi skulle hinna med allt innan vi skulle upp på sjukan. Var ju ett tag sen sist man gjorde de men vill ju inte behövs stressa som en galning då man har en tid att passa. 

Gumman hade ett långsov igår så jag snörde ihop lite kakdegar Och fick ihop 4 olika sorters kakor skulle egentligen bli 3 men då dumlen tog slut fick jag ta hallonsylt istället.
Har tydligen haft en sambo som har tjuvat godis i skafferiet. 😜
Man lyckades då fylla frysen med lite gott ska nog ta och baka bulla nästa gång. 

Nu ska jag se om Lill hjärtat vill somna så jag kan äta lunch sen ska jsg kolla efter nå vinterskor. 😊

Ha en fin dag.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0