Torsdag

Suck & pust.!
Hundarna sover, gumman ligger i gymmet och försöker äta upp en apa. 🐒 och jag sitter utmed & känner mig något trött. 
Idag drog vi oss ut på en promenad och sjävklart hinner min mobil dö innan man hunnit hem. jag vill ju gärna veta hur många km man gått.
Men vi var då ute i 1 1/2 timma åtminstone. ☺️
Är skönt att man kommit igång och he sig ut och gå, vilket är behövligt för oss alla. 
Men när jag slutat amma blir det hårdkörning med detox som start så man kanske får tillbaka sin kropp man en gång hade någon gång. 💪

Beställde hem lite reflexer till vovvarna igår så man kan he sig ut på längre promenader på kvällarna också så man känner sig lite säkrare, för synas lär vi ju då göra. 😜
Hoppas de kommer nästa vecka.

Igår gjorde vi inte allt för mycket, var ju mammaträff men det kom jag sjävklart inte ihåg. Var i min egen lilla värld men förhoppningsvis ska jag komma ihåg den till nästa vecka.
Är ju alltid trevligt att träffa andra mammor & deras barn. 
Så blev en hemma dag istället med Lill gumman.
Försökte kolla efter lite julklappar också då det nu börjar bli en hel del barn i våra familjer vilket är riktigt roligt förstås, måst försöka komma igång med den shoppingen ganska snart känns det som då det snart är enbart en månad bort. ☺️

Nu tänkte jag ta och hänga lite tvätt och sen göra mig en kopp kaffe medan gumman är på ett strålande humör.
Sen lär det väl inte vara allt för långt bort tills gubben slutar.
Idag är det han som får bestämma middag så ska bli spännande att se vad han hittar på för något. 😜

Nae kaffesuget börjar bli extremt så bäst att gå iväg & brygga sig en kopp. ☕️

Hade fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0