Tisdag

Vi börjar väl med att helgen har varit väldigt trevlig, go mat, spelkväll och en massa skratt med fina vänner. 😊
Vi hann med en sväng till missen i söndags & när vi kom tillbaka blev det Bingolotto hos Ruben & Linnea. Jag var den ända som vann storvinsten på 100kr. 😜
Även Marcus första farsdag i söndags så han fick sig lite tårta men ingen present.
Men hade tänkt fixa något till senare. 😊

Igår hade jag och gumman en inne dag då det kändes så grått & trist ute så jag passade på att tvätta och stöka på medan tösen tog sig en tupplur.
Kändes inte alls roligt att ta en promenad heller då det är väldigt halt ute.
Vi tog oss en kortare promenad på eftermiddag men isit var det så jag och hundarna gled som bara runt kändes de som.
Tur man har barnvagnen som stöd nu då det är så äckligt halt ute. 

Idag har vi däremot tagit oss ut på en långpromenad då ändå solen var framme bara passa på att he sig ut då den försvinner lika fort som den kommit fram.

Hade tänkt ta fram julpyntet i veckan men när det inte är mycket snö ute alls kändes det inte som någon ide.
Är ju mycket mysigare med julpynt då det är vitt ute inte nu då asfalten & gräsmattan syns så får försöka hålla mig ett tag till tills julpyntet åker fram. 😢
Snön får ju mer än gärna komma snart så man slipper detta eviga mörkret & vidriga halkan....

Nu hade jag tänkt ta tag i att bada Aragon då de var ett tag sen sist. 
Ska nog göra ett försök att bada Akilles också. 
Sen är det väl dax att försöka snöra ihop någon sorts middag. 

Hade fint.! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0