Solen skiner. 🌞

Inatt har jag och Lilltösen fÄtt sova som vanligt vilket var otroligt skönt.
Vet inte om tösen hÄller pÄ att bli förkyld eller om hon bara Àr vÀldigt snorig.
Direkt efter jag tömt Àr det fullt i hennes lill nÀsa en kort stund efter igen.
Hon Ă€r dĂ„ pĂ„ bra humör och sig sjĂ€lv sĂ„  hĂ„ller tummarna att hon slipper bli sjuk.
Lill gumman, lĂ„ter sĂ„ jobbigt dĂ„ man hör henne andas. đŸ˜„

Det hÀnder sÄ mycket dÄ hon blivit 1 mÄnad Àldre, dÄ hon nu börjat greppa efter saker allt plus skrik/pratar med allt sÄ mamman blir döv.
Är sĂ„ otroligt sött dĂ„ hon sĂ€tter igĂ„ng. 
Just nu har hon pratstund med blomman.😃
Det gĂ„r som inte beskriva hur otroligt glad man blir dĂ„ man ser hur hon utvecklas sen blir det ju lĂ€ttare att roa henne dĂ„ allt Ă€r vĂ€ldigt spĂ€nnande. 


Denna text gör mig grĂ„tfĂ€rdig dĂ„ man inser hur fort det verkligen gĂ„r sĂ„ jag tar verkligen vara pĂ„ all denna tid att mysa med henne. ❀

Nu ska jag mata gumman och sen klÀ oss för en promenad med vovvarna.
LĂ€r bli en vĂ€ldigt uppfriskande prommis dĂ„ det Ă€r -12 ute men jag fĂ„r klĂ€ mig och gumman har ju fĂ„rullen och Ă„kpĂ„sen sĂ„ hon har det varmt & skönt i vagnen. 
Kan ju hoppas att solen vĂ€rmer mig lite iaf. 😜

Efter prommisen blir det nog lite tvÀtt & stÀdning.
Akilles löser jÀvligt mycket hÄr sÄ man fÄr dra fram dammsugaren vÀldigt ofta.
Tror han ska fÄ sig ett bad idag ocksÄ dÄ det förhoppningsvis Àr lÀttare att bada han i badkaret Àn i duschen.
Jag ska ta pĂ„ mig den utmaningen iaf sĂ„ fĂ„r vi se om badkaret Ă€r helt efter de. 

Ha en fin torsdag.!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0