Segt

Denna dag har inget annat än varit fruktansvärt seg fast man hållit sig sysselsatt hela dagen med att julpynta i hemmet. Kan ju inte påstå att denna helg varit lika bra som de flesta helgerna varit men det är ju inte varje helg Marcus jobbar heller, tack och lov för det. 


Men jag fick då upp ganska mycket så nu har vi fått lite jul i huset på övervåningen iaf tänkte ta nedervåningen någon gång i veckan. 😊
Lyckades ju paja mitt strykjärn då de ville flyga ner i golvet då jag väl fick upp ett stryka gardiner il som jag hatar att göra. 
Men som tur var hade mamma ett över så nu har jag ett fungerande strykjärn igen men mitt il försvann så ides inte stryka färdigt alla gardinerna.
De får jag roa mig med någon annan dag.
Men mysigt i huset vart de om int annat plus att man får lite julkänslor. 🎅
Vi har som faktiskt bara roat oss med att julpynta hela dagen sen ikväll har tösen fått sig ett bad annars har vi som bara myst.
Då Marcus slutade kom han bara hem och åt sen drog han iväg för att skruva.
Nu är han och bastar på klubben i deras bil bastu som de kom på att bygga. 
Säkert jävligt mysigt och blev väldigt bra så måst prova den någon gång jag också. 😌
Jag däremot ligger i sängen och tänkte ta och sova snart då jag varit otroligt seg hela helgen. 
Gumman somnade vid 9 tiden och sover då än så förhoppngsvis kanske jag får mig lite sömn innan hon blir hungrig igen.

Ny vecka väntar runt hörnet och i veckan blir det att fara iväg till någon stad för att inhandla julklappar och säkert lite annat smått & gott sen är det mammaträff, BVC besök och på torsdag blir hjärtat 4 månader så man har mycket att se framemot ändå. 😉

 Nae ska göra som Lill hjärtat, sova så Godnatt.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0