Onsdag

Jag vet inte riktigt vad det är med jag och onsdagar men jag är oftast på ett strålande humör just dessa dagar. 😄

Jag och gumman har sovit oroligt inatt funderar på om det varit fullmåne för jag brukar sova riktigt dåligt just då. 
Tänkte inte på det igår men såg däremot idag att månen lös på för fullt. 
Får hoppas på en natt med mer sömn denna natten fast det är fullmåne. 🌕
Lill hjärtat har då somnat för en stund sen då hon inte sovit mycket under dagen idag heller.
Hon sov fram och tillbaka till granudden men inget mer.
Trodde hon skulle somna i vagnen då jag var ut med vovvarna men icket hon ville inte somna.
Men nu sover hon ju då. 😊

Vi var ju som sakt en sväng till granudden idag och det är så otroligt mysigt där så måste försöka åka dit oftare.
Men att gå in i huset och inte mötas av en kram av mormor är lika jobbigt varje gång man är dit, det blev så otroligt tomt där utan henne. 
Sen saknar man ju henne extra mycket. 💕


Tog med mig bärselen istället för barnvagnen så vi gick ner en sväng till sjön lite lättare att bära på henne än att måsta dra en vagn. 
En mysig dag har de varit.
Nu väntar jag på att middagen ska bli klar.! 

Nu måste jag kolla riset.
Hade fint.! 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0