Onsdag

Hej vaknade av att plogbilen drog en runda runt vårt kvarter och eftersom vi har en hörntomt så får vi en väldigt fin & stor plogkant att skotta bort. 👍
Men jag tänkte att eftersom de inte var mycket snö så borde den ju inte bli så stor, jo tjena blev en stor, tung och fin kant återigen.
Men efter jag fått i mig lite kaffe så kom energin så nu är den borta. 😊

Var ju tänkt vi skulle på mammaträff men de flesta är fortfarande sjuka av denna eländiga förkylning som inte verkar försvinna så blev inställt. 
Jag var ju laddat att vi äntligen skulle ta oss iväg men vi får ladda ännu mer till nästa onsdag och hålla tummarna att alla barn & föräldrar är friska. ☺️

Får bli en promenad till dollar idag istället då jag behöver lite smått & gott dessutom är det så underbart väder ute så passar perfekt med en promenad dit. 
Är egentligen portad från dollar då Marcus tycker jag alltid köper en massa skit. 😜
Men ska försöka hålla mig ifrån allt annat och bara köpa det jag behöver. Förhoppngsvis bara de. 😄

Nae bäst att he sig iväg då gumman börjar bli väldigt sömning. 

Ha en fin onsdag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0